duminică, 18 martie 2012

Imi lipseste fratiorul meu!!!

Tine-ma departe de tine dar totusi pastreaza-ma aproape de tine,mintea si sufletul tau.Nu vreau sa plec lasandu-ne asa cum nu am crezut ca vom ajunge vreodata.Ar trebui sa fie totul ca acum ceva timp,cand totul era mirific iar fiecare minut petrecut alaturi unul de celalt era sublim si plin de fericire si foantezie.Imi lipsesc acele clipe,acele vorbe.Imi lipseste acel timp!Imi lipsesti tu si prietenia ce se legase cu sfori stranse intre noi!Imi lipseste privirea ta atintita asupra mea,imi lipsese imbratisarea ta,strangerea de mana,primul dans,prima soapta.Imi lipsesti!!!Nu stiu ce as putea face sa te aduc inapoi langa mine!Erai si esti fratorul meu dar imi lipsesti din momentul in care am plecat amandoi pe cai diferite datorita minciunilor ce ne inconjurau!                                                                                      Imi lipseste fratiorul meu!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu