duminică, 18 martie 2012

Si totusi VA URASC!!!

Viata inseamna sentimente,trairi,soapte dulci,vorbe cu gust amar si lacrimi pline de ura.Fiecare persoana de aici,toti ce-i care ma inconjurati acum scotandu-va coltii aveti sentimente.De ce urati dragostea si poate chiar si fericirea?Ce satisfactie aveti trezindu-va la fiecare rasarit de soare cu ura si dispret in ochi si suflet?Si totusi cred si simt ca acolo,in interiorul vostru ar exista macar o urma de sentimente ce poate au ramas inca pure,neintoxicate de fumul cel inhalati din tigarile pline de ura ce va-nraiesc.Poate e mai simplu sa ma las batuta.Dar nu tot ce este simplu este si corect.Daca as face asta ce-ati crede?Normal...ca sunt o proasta si ca ati reusit sa ma doborati,asa cum incercati de atata timp.Cateodata stau intinsa in pat,sau in banca la scoala si incerc sa privesc prin ochii vostri...cu toate ca pot face asta,pot sa vad totul asa cum vedeti voi ,ceea ce vad ma-ngrozeste si ma sperie enorm.Nu exista om pe care sa-l puteti aprecia in toata fiinta lui.Vad prin ochii vostri cum toata lumea are in cel mai bun caz un singur defect daca nu o mie asa cum credeti voi.Nu e nimeni in masura sa judece pe nimeni.Mai ales atunci cand cei ce judeca se cred perfecti.Si nu,nu ma voi da batuta asa cum vreti voi sa fac ,iar de azi voi spune DA la tot ce-i bun si-mi apare in cale lovindu-ma in fata.Tu,tu,tu,chiar si tu...puteti face ce vreti,am capitulat!Eu nu ma lupt de dragul de a fii remarcata!Si nici ca-mi pasa de barfe ,vorbe,gesturi sau orice altceva.Si va spun "Face-ti ce vreti!Nu-mi mai pasa!"!Acum ajung sa va multumesc ca poate voi,cu rautatea voastra ma-ti facut mai puternica...POATE.Prefer sa plec,lasansu-va sa credeti ca sunt o lasa,dar asta demonstraza multe si despre mine,dar si depsre voi.Unul e puternic,incercand sa aplaneze totul usor si cu grija iar celalt,sau mai bine spus ceilalti dau dovada de o incapatanare bolnava si de o rautate inconjurata de tiranitate.Si se apropie momentul in care trebuie sa-nchei  totul si sa va las frustrarile sa misune intre voi impreuna cu ura si rautatea se va inunda corpul.Acum e momentul in care plec,incheind acest capitol cu capul cat pot eu de sus lasandu-va o mica amintire cu mine plina de ura in ochii si mintea vostra.Si da,privirea plina de ura si dispret era adresata voua,pietre cu sentimente de ura ce inlocuiti oamenii intr-un mod macabru.Si mai am doar doua cuvinte sa va spun si am sa inchei!Cu toate ca nu insemnati nimic pentru mine, totusi VA URASC!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu