vineri, 6 aprilie 2012

He is my big brother!!!

0057y454_largeSuntem atat de diferiti,dar totusi identici.El e completarea povestii mele, imiginea sufetului meu in chip de baiat,e alinarea gandurilor mele si umarul pe care ma pot duce oricand am nevoie sa plang.Ma iubeste,il iubesc,dar e o iubire diferita,e ca aceea dintre frati iar el e fratele meu si eu surioara lui mai mica pe care o credea prostuta dar si-a dat seama ca aparentele inseala.Ma completeaza,il completez si-mi place sa vad cum ma regasesc in paginile cartilor si in peliculele filmelor dar cel mai fascinant e cand ma regasesc in persoana si gandurile lui.Va avea mereu locul sau in inima mea chiar daca eu va trebui sa plec,lasandu-l singur iar eu am acea parte din inima lui in care doar eu pot ramane si intra in ea.Privirea si vocea sa calda reuseste mereu sa-mi incalzeasca sufletul chiar si atunci cad el imi spune ca nu-i bine ce fac.El poate oricand sa se puna in locul meu,sa-si puna "papucii" mei si sa-i lase sa-l duca pe aleea vietii mele.Ar intelege totul,chiar si fiecare greseala.As putea oricand sa fac si eu acelasi lucru.Ador sa-l inteleg,sa-l ascult si sa vorbesc cu el.E prietenul,fratele pe care mi l-am dorit din totdeauna si am visat la el mereu,iar acum ca l-am gasit nu vreau sa-l las sa plece.Si daca-l voi lasa va fi doar atunci cand va pleca alaturi de mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu