marți, 7 august 2012

Prieteni cu beneficii

Tumblr_lu3sdgy0vl1qkevs5o1_500_large
Cei mai buni prieteni sau potentiali iubiti? Prietenie sau iubire? Dragoste sau indiferenta? Ce e intre noi? Ce ne desparte? Ce ne retine? E doar un joc. Suntem doar prieteni cu beneficii. Avem sentimente superficiale si vieti diferite. De fapt gresesc. Eu te iubesc, chiar te iubesc cu adevarat. Dar ceea ce simti tu e doar ceva superficial, e doar o minciuna ce tine in piciore o amintire de neuitat. Daca as putea m-as juca astfel la nesfarsit. Nu m-as opri niciodata din a te iubii daca as stii ca ai continua cu acest joc ce ma fascineaza. Te ajut sa aflii totul despre noi, fetele, iar tu ma ajuti sa va inteleg pe voi, baietii. Chiar si asa continui sa iti spun sau mai bine zis sa gandesc: - Hai, vino mai aproape, saruta-ma, spune-mi ca ma iubesti chiar daca ma minti, simte caldura privirii si a corpului meu cand esti atat de aproape de mine. Priveste cum reusesti sa fii singurul baiat ce a izbutit sa ma emotioneze cu adevarat. Oricat de mult imi place mie acest joc e momentul sa pun STOP si sa o iau de la capat. Nu vom ajunge nicaieri astfel, iar asta imi ordona mintea ce reuseste sa gandeasca rational, nu inima ce gandeste prin iubirea ce ti-o port. Azi uit tot ce tine de NOI si redevenim cei mai buni prieteni chiar daca te iubesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu