luni, 24 octombrie 2011

25 de motive pentru care TE URASC!

1.Te urasc pentru ca te iubesc.
2. Te urasc pentru ca m-ai facut sa plang si sa sufar cum nu am mai facut-o niciodata in viata mea.
3. Te urasc pentru ca nu ai fost sincer cu mine.
4.Te urasc pentru ca ai luat-o in brate si ai sarutat-o pe alta.
5. Te urasc pentru ca te-am bagat in viata mea.
6.Te urasc pentru ca nu pot sa te uit.
7.Te urasc pentru ca am aflat de la altii ceea ce tu nu ai avut curaj sa spui.
8.Te urasc penru ca nu mi-ai spus ca o sa pleci.
9.Te urasc pentru ca iti este indiferent ce mi se intampla si pentru felul in care te porti cu mine.
10.Te urasc pentru tacerea ta.
11.Te urasc pentru toate lucrurile si locurile ce-mi aduc aminte de tine.
12.Te urasc pentru clipele frumoase petrecute impreuna,cand ma faceai sa ma simt speciala...
13.Te urasc pentru ca nu stiu ce simti acum.
14.Te urasc pentru ca nu m-ai lasat sa te cunosc indeajuns.
15.Te urasc pentru ca am crezut prea mult in tine,in iubirea ta si in ceea ce imi spuneai.
16.Te urasc pentru ca nu ma iubesti,poate nu m-ai iubit vreodata...
17.Te urasc pentru ca te iubesc enorm,si mi-am dat seama de asta prea tarziu...
18.Te urasc pentru ca tu esti primul si ultimul la care ma gandesc dimineata si seara,inainte sa ma trezesc si sa adorm.
19.Te urasc pentru fiecare sms pe care il scriu dar nu ti-l trimit.
20.Te urasc pentru ca nu esti langa mine.
21.Te urasc pentru toate dezamagirile pe care le-am avut din cauza ta.
22.Te urasc pentru toate noptile albe in care m-am intrebat:"De ce?De ce s-a terminat totul asa?"
23.Te urasc pentru ca plec si nu o sa te mai vad...
24.Te urasc pentru ca ai reusit sa mergi mai departe.
25.Te urasc pentru ca m-ai scos din viata ta.
26.Ma urasc pentru ca te-am pierdut!

    2 comentarii: