vineri, 30 decembrie 2011

25 de motive pentru care ITI MULTUMESC!

1.Iti multumesc ca m-ai inteles mereu!
2.Iti multumesc pentru serile in care vorbeam la telefon si-ti povesteam totul.
3.Iti multumesc ca m-ai ascultat indiferent ce tampenii as fi spus.
4.Iti multumes ca ai fost mereu langa mine.
5.Iti multumesc pentru toate sfaturile pe care mi le-ai dat.
6.Iti multumesc ca ai fost mereu tu,si nu te-ai schimbat.
7.Iti multumesc pentru critici si morala pe care mi-ai tinut-o de-a lungul timpului.
8.Iti multumesc ca nu m-ai abandonat niciodata,chiar daca uneori o meritam.
9.Iti multumesc pentru tot ajutorul pe care mi l-ai acordat.
10.Iti multumesc ca ai renuntat la fericirea ta pentru a mea.
11.Iti multumesc ca ai pus prietenia noastra pe primul loc iar iubirea pe locul doi.
12.Iti multumesc pentru fiecare imbratisare pe care mi-ai oferit-o.
13.Iti multumesc pentru privirea blanda ce o aveai cand vorbeai cu mine.
14.Iti multumesc pentru fiecare discutie a noastra.
15.Iti multumesc pentru fiecare zambet ce reuseai sa mi-l asezi pe fata-mi trista.
16.Iti multumesc pentru ca nu spuneai niciodata "Ti-am spus eu!" chiar daca ai fi vrut sa faci asta.
17.Iti multumesc pentru dragostea ce mi-ai aratat-o.
18.Iti multumesc pentru fiecare seara petrecuta impreuna.
19.Iti multumesc pentru toate amintirile noastre.
20.Iti multumesc ca mi-ai aratat o alta fata a lumii in care traim.
21.Iti multumesc pentru fiecare lucru pe care m-ai invatat sa-l fac.
22.Iti multumesc ca mi-ai fost alaturi cand plangeam.
23.Iti multumesc pentru increderea pe care ai avut-o in mine.
24.Iti multumesc ca citesti asta acum!
25.Iti multumesc ca ai fost cea mai buna prietena a mea atata timp!
26.Iti multumesc!!!
                               

2 comentarii: