sâmbătă, 23 iunie 2012

Ceea ce simt

302924_228202587232761_48013110_n_largeImi ceri sa-ti spun ceea ce simt pentru tine, imi ceri sa-ti spun tot ce e in inima mea. Ei bine, iti voi spune daca intradevar vrei sa sti asta. 
Cand ma suni simt cum inima mi-o ia la goana si un zambet sincer si larg mi se afiseaza pe fata oricat de suparata as fi fost pana in acel moment. Cand ma tii de mana simt cum bunatatea ta intra in mine, trecand prin fiecare vena a corpului meu, facandu-ma sa nu mai am nici macar un gram de rautate in interiorul meu. Cand ma strangi in brate simt cum toata lumea din jurul meu dispare, lasandu-ma sa fiu doar eu cu tine. Cand te apropii usor de mine si ma alinti simt cum intreg corpul incepe sa-mi tremure de emotii. Cand imi umbli delicat prin par simt ca ma iubesti si ca sunt singura fata care exista pentru tine chiar daca nu e asa. Cand imi vorbesti serios simt bunatatea si sinceritatea ta iesind la iveala. Cand treci pe langa mine, chiar de ma saluti sau nu, simt ca esti rau pentru simplul fapt ca nu i-ai spus "buna" si nu m-ai intrebat "ce ai faci?", si chiar de faci asta tot simt ca eti rau petrru faptul ca nu te-ai oprit din drumul tau ca sa stai macar un minut cu mine. Cand te vad vorbind cu alta fata simt cum gelozia ma inunda asa cu nu a mai facut-o vreodata. Cand te vad in curtea scolii sau pe hol si nu esti cu mine simt nevoia de a face orice numai sa mai trec odata pe langa locul in care te aflii tu, pentru ca, poate, astfel vei veni si vei sta cu mine. Cand ma necajesti, ma tachinezi sau ma faci sa ma simt oarecum prost, facand toate astea doar in gluma, simt afectiunea ta fata de mine chiar daca poate ea nu exista cu adevarat. Cand ma minti simt ca vrei sa ma aperi, sa nu ma ranesti cu adevarul ce sti ca ma va durea. Cand ma certi simt ca vrei sa ma determini sa fiu mai puternica si mai buna decat restul. Cand ma incurajezi simt cum crezi in mine. Cand ne certam simt ca o facem numai din vina mea, simt ca puteam fi mai buna si mai ingaduitoare, astfel incat sa fac in asa fel sa nu ne mai certam. Cand incerci sa ma opresti din plans simt ca-ti pasa cu adearat. Cand ma ajuti simt fericirea ce nu amm-ai simtit-o de mult. Cand ma saruti simt fantezie, bucurie, iubire, mandrie, ma simt frumoasa si speciala, simt inima batandu-mi tare, parca vrand sa-mi iasa din piept si sa ti se daruiasca singura, fara a-mi cere acordul. Cand imi spui ca ma iubesti, chiar de o faci si in gluma, sincer, nu simt nimic, si asta pentru ca nu exista cuvinte sau sentimente sa exprime ceea ce simt in momentul in care imi spui ca ma iubesti. Cand esti langa mine, doar noi doi, ma simt fericita si implinita. Ceea ce simt eu pentru tine e unic si de neegalat, e sentimentul ce imi e frica sa il exteriorizez, sa ti-l arat sau sa ti-l fac cunoscut doar de teama ca tu nu simti acelasi lucru. Ceea ce simt pentru tine e ceea ce ma defineste ca om, ceea ce spune totul despre mine. Este sentimentul ce nu-mi sa voie sa te mint sau sa te abandonez vreodata. Iar de voi face asta candva, sa stii ca nu am facut-o constient. Acest sentiment ce il am pentru tine este cel mai de pret lucru pe care il am in momentul de fata...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu