sâmbătă, 17 septembrie 2011

Si baietii plang cateodata!!!

Se pare ca nu mereu asteptarea este in zadar!In final eu am fost cea care am condus jocul iubirii.Am atacat fara pic de mila in inima,chiar daca te iubesc,dar a meritat deoarece a dat rezultate.Am avut privilegiul de a vedea cum intr-un moment de cumpana,doar la auzirea catorva cuvinte,tii s-au asternut pe fata lacrimi ce mi-au umplut inima si mintea de fericire,de bucuria castigului, dar si de o usoara tristete deaoarece tu,sufereai.E adevarat ca  si baietii plang cateodata,dar noi fetele nu credeam ca o vor face vreodata in fata noastra nu?Priveste,exista si exceptii.Doar ca acele exceptii isi ascund latura sensibila sub masca plina de rautate ,minciuna si neseriozitate fata de noi.Ei vor ca noi sa credem ca sunt tari ca piatra,ca nu au sentimente si ca nimic nu ii fac sa sufere,dar am ajuns sa cred ca ei sufera mai mult ca noi.Pot spune ca sunt mandra de ceea ce am facut,am reusit sa fac baiatul dur si fara sentimente sa planga in fata mea,sa aiba incredere in mine si sa spuna adevarul ascuns in spatele minciunilor si a gesturilor sale.Recunosc,a fost greu,foarte greu.Dar fara sa vreau am obtinut mai mult decat vroiam,adica adevarul si increderea sa.Am obtinut mult mai mult de atat,iar toate aceste lucruri ma fac sa cred mai mult in mine si in fortele mele.Tot ce sa intamplat m-a facut sa inteleg ca daca imi pun ceva in minte,si imi doresc cu adevarat acel lucru il pot obtine cu usurinta sau mai greu,dar il voi obtine.Si acum pot spune cu zambetul pe buze ca am tot ceea ce-mi doresc,o viata perfecta! 

2 comentarii:

  1. Daca ai reusit si asta inseamna ca esti o luptatoare..

    RăspundețiȘtergere
  2. Mersi...:)Dar pacat ca am pierdut tot,defapt mi-a luat baiatul respectiv tot...in fine viata merge inainte....ce este important pentru mine in legatura cu ele te ca am reusit sa'l fac sasi scoata la iveala latura sensibila,sa nu mai fie baiatul acela dur fara sentimente si am reusit sal fac sa planga...

    RăspundețiȘtergere