miercuri, 10 august 2011

Te vreau langa mine...

Nu vreau sa-ti spun "la revedere", "adio" nici atat.Vreau sa-ti spun mereu "buna" ,sa stai mereu langa mine aratandu-mi dragostea ce mi-o porti,pentru tot restul vietii.Imi doresc sa  fiu fericita,sa-ti pot vedea zambetul fermecator in fiecare dimineata,sa-ti pot simti respratia calda alunecand usor pe fata mea alba in fiecare minut al zilei.Vreau sa-ti pot lua fata in maini si sa te sarut usor spunandu-ti ca te iubesc.Imi doresc sa pot face toate astea zilnic,fara intrerupere.Fericirea mea esti tu,atunci cand esti la doar cativa centimetri distanta de mine, iar cei 10 centimetri ce ne despart unul de celalalt  dispar ca printr-o vraja atunci cand te apropii si ma saruti spunandu-mi cat de mult ma iubesti.As vrea sa pot opri timpul in loc pentru ca-mi doresc mai mult ca orice din lumea asta,ca momentul acesta sa dureze la nesfarsit.Tu si eu,un intreg imposibil de invins,despartit si mintit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu