joi, 23 februarie 2012

Nu regret!

Un vis frumos,un cosmar sau o fantezie?Ce a fost el?Poate nici una din acestea,sau chiar toate...dar ce mai conteaza?El a disparut,ea la fel...si in curand si eu...Poate ca acesta a fost rolul viatii mele,impulsul catre nou,catre vise pline de fantezie ce le-as putea materializa.Si in ciuda fiecarei palme ce-o primesc de la viata,continui sa visez cu ochii deschisi si sa merg in continuare cu capul sus fara sa regret nimic,chiar daca de cateva ori poate v-am aratat ca regeret ce-am facut.Nu,nu regret nimic,tot ce-am facut am facut dupa ce m-am gandit si nu-mi pare rau de nimic!Si vad in ochii vostri acea urma de regret,de vinovatie si de tristete.Am spus ca-mi pare rau?!Da,asa e.Dar am mintit,imi place cum sunt acum,imi place ceea ce sunt acum.Poate am avut nevoie de asta sa-mi pot da seama de cine imi e intradevar alaturi.Prieteni falsi gasesti la fiecare colt,dar atata egoism,ipocrizie si rautate nu am mai vazut niciodata.Si realizez in final ca e cel mai bun lucru pe care l-am putut face vreodata si nici ca-mi pasa de voi si de ceea ce credeti voi despre mine si despre fiecare gest pe care-l fac.Iubesc privirea plina de ura ce mi-o adresati.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu