marți, 7 februarie 2012

Oglinda.

Cu tot ce se intampla azi nu stii daca vii sau pleci...dar tu crezi ca esti pe drumul cel bun,viata e aliniata in oglinda, nu o da in bara.Uitete la mine cand iti vorbesc,tu te uiti la mine dar eu ma uit prin tine,in interiorul tau si vad o oarecare durere si o urma de mahnire,vad sangele din ochii tai,vad dragostea deghizata,vad durerea aici, in mandria ta,vad ca nu esti multumit...Si nu mai vad pe nimeni altul in interirul tau,ma vad doar pe mine uitandu-ma la tine...Tu mi-a spus ca ei pot intelege omul care sunt...Deci, de ce mai suntem aici vorbind unul cu altul?Vad adevarul in minciunile tale,nu vad pe nimeni alaturi de tine dar eu sunt cu tine atunci cand esti singur iar tu ma corectezi atunci cand ma uit gresit,vad acea vina in spatele rusinii,iti vad sufletul prin geamul ferestrei,vad cicatricile care au ramas.Te vad pe tine, ma uit la acea.....Uitandu-ma la mine acum, imi pot vedea trecutul,aprinde-o, sa afume acea oglinda,chiar aratam bine intr-o oglinda sparta.Vad zambetul mamei mele,vad schimbarea, vad mesajul si nici un mesaj nu poate fi mai clar decat cel transmis de inima ta,asa ca am inceput cu omul din oglinda...TU!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu