miercuri, 21 mai 2014

MAMA

Everyone has only one mum (:Mereu spui cu mândrie că primul meu cuvânt rostit a fost "mama". Şi poate, întotdeuna a fost şi va fi la fel : Mereu am să rămân fetiţa cea mică a mamei, indiferent de ce fac, sau de cine o să fiu în viitorul apropiat, asta nu se va schimba niciodată.
Cand eram mică adesea mi se punea întrebarea : "Cine este eroul tău, modelul tău în viaţă?". Fără să ezit şi în momentul de faţă răspunsul este acelaşi : MAMA.
Cuvintele mari pălesc în faţa persoanei tale, iar în acest moment nu mai pot spune alte cuvinte măreţe despre un om măreţ. Noi (familia, prietenii, cunoştinţele) te ştim exact aşa cum eşti în viaţa de zi cu zi : un om simplu, dar complex în acelaşi timp, cu un caracter puternic, muncitor, corect, blând şi foarte deshis, cu un suflet mare şi cu o inima şi mai mare. O mamă te învaţă să nu uiţi de unde ai plecat şi îţi oferă încredere pe drumul ce îl urmezi. Tu m-ai învăţat cum să mă port, cum să vorbesc, nu doar cum să am succes în viaţă, ci să port cu onoare numele tău şi ceea ce m-ai învăţat. Datorită ţie am speranţa, înţelepciunea şi credinţa să fiu cinstită cu mine însumi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu