sâmbătă, 25 aprilie 2015

Mai mult...


.
Credeam ca m-am obisnuit sa fac mereu aceeasi greseala. Credeam ca am reusit in sfarsit sa devin indiferenta, credeam ca am reusit sa tin lucrurile care ma pot rani departe de mine. Dar m-am inselat. Voi continua mereu si mereu sa fac aceeasi greseala: sa ma indragostesc de persoana nepotrivita, sa-mi pun sufletul pe tava, sa investesc milioane de sentimente, sa ma consum si sa consum ceea ce era intre noi cu atata pasiune si devotament. Gasisem in sfarsit genul de relatie care sa ma consume din toate punctele de vedere si sa-mi ofere pasiune si siguranta oricand si oriunde fie ca eram sau nu unul langa celalalt. N-am crezut pana acum ca poate exista cineva care sa ma poata face sa simt asemenea lucruri, cineva care sa ma poata face sa zambesc chiar si atunci cand sunt la pamant, cineva care sa ma innebuneasca doar cand imi zambeste sfios. Gasisem acea persoana care pur si simplu ma facea sa imi doresc mai mult de la el, de la mine, de la noi...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu