miercuri, 10 august 2011

Cum vreau eu.

Mie dor de zambetul tau,de imbratisarea ta tandra,placuta,de strangerea de mana puternica ce mi-o daruiai mereu,de chipul tau angelic ce isi avea locul la doar cativa centimetri de fata mea alba ,de sarutul timid ce mi-l daruiai,de noi.Imi lipsesc clipele petrecute impreuna si convorbirile fascinante ce le purtam mereu.Cand eram trista imi aduceai un zambet larg si sincer pe fata,spunandu-mi ca v-a fi bine si ca-mi vei fi mereu alaturi indiferent de reguli si conditii.Imi doresc sa poata fi totul asa cum vreau eu macar o data,o singura data,si sa-mi pot trai si termina povestea visata,ce a fost inceputa odata cu primul sarut ce mi l-ai daruit,dar aceasta poveste nu trebuie sa aiba un final tragic,trist,aceasta poveste va avea un final fericit pentru ca e randul meu sa fac ceea ce vreau si sa fie totul cum vreau eu,adica PERFECT!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu