miercuri, 10 august 2011

Castigatoare!!!

Stau aici asteptand o raza de soare urmata de o zi superba,de neimaginat.Aceasta a venit,dar a fost distrusa de un cosmar,un cosmar provocat de tine,persoana in care aveam cea mai mare incredere,persoana pe care o iubesc mai mult ca orice.Dar acum totul e pierdut,nu mai e nimic de facut,nimic de recuperat,totul e distrus.Fii multumit,mi-ai naruit visul,fericirea,speranta,dragostea si ai declansat ura si razbunarea ce o detin.Nu-ti voi permite sa ma mai iei de proasta,mi-a ajuns,e randul meu sa conduc jocul.Daca sunt fata asta nu inseamna ca sunt mai slaba decat tine,nu,ai sa vezi ce eu sunt cea puternica,eu detin puterea in acest joc.Ti-am dat doar putina satisfactie pentru a putea sa te iau prin surprindere in a doua parte a jocului pe care o voi castiga eu.Iti va parea rau ca mai lasat sa plec.Mai pierdut de mult si nu ma voi uita inapoi ascultandu-ti rugamintile.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu