vineri, 6 ianuarie 2012

Eu...

Sunt o straina in propria mea lume.Poate treci pe langa mine pe strada sau poate ne zarim intamplator si ma recunosti de pe Facebook.Imi traiesc viata cu o carte in mana,fumand tigari cu vise si drogandu-ma cu fericire superficiala.Port esarfe de tot felul si nu-mi place sa zambesc.De ce?Pentru ca e fals.Sunt un om egoist si-mi tin sentimentele pentru mine uneori.Uneori sunt lenesa,uneori nu am inspiratie...sau poate am dar nu stiu sa-mi pun toate ideile cap la cap si sa dau viata unei noi postari,iar acesta esti si motivul penrtu care in ultimul timp nu am mai postat asa de mult ca inainte.Ideile le scriu pe foi si apoi le expun cu sinceritate aici,pe blog,iar dupa le cititi voi.Acum am 14 ani.Poate vi se pare ciudat ca scriu asemenea lucruri la varsta asta,dar asta sunt eu,un copil matur cu o punga mare cu vise si un trecut in spate cu care nu ma inteleg.Poate voi ma ve-ti intelege sau nu...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu