sâmbătă, 21 ianuarie 2012

Un nou impuls...

Dupa cum s-a si observat nu am prea mai scris pe blog in ultima vreme.Nu stiu de ce nu am mai putut scrie.Mi-a lipsit inspiratia,sentimentele si poate si placerea aceea nebuna pe care o aveam inainte de a scrie pe blog.Dar frigul de afara,fulgii de nea ce mangaie aerul m-au determinat sa incep din nou sa scriu.Poate mi-am pierdut talentul.Nu stiu ce se-ntampla cu mine.Simt cum o briza usoara dar rece precum gheata imi zgarie sufletul si mintea lasandu-le pline de rani si durere.Vreau sa scap,sa fug,sa plec,sa spun stop,sa opresc timpul in loc sau chiar sa ma duc in trecut,in acel timp in care totul era asa cum trebuie,atunci cand iubeam din tot sufletul viata,fericirea si tot ceea ce ma inconjura.Am ajuns pe marginea prapastie osciland in a ma arunca sau a pleca de acolo.E greu,e extrem de greu ca atunci cand toti prietenii,colegii si tot ce ma-nconjoara arunca cu tone de fericire,dragoste,bucurie,iar acea persoana rea vine si-ti suge toata viata si fericirea din vene.Urasc sa nu am zambetul pe buze si lacrimi pe obraji-mi rumeni.Imi doresc sa fiu intr-un loc singura,doar eu si gandurile mele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu