vineri, 6 ianuarie 2012

Mama.

Azi m-am trezit mai devreme,dar nu pentru ca am vrut,ci pentru ca a facut-o mama.Cum am reactionat cand a venit si ma sarutat pe frunte spunandu-mi sa ma trezesc ca e o zi noua?Am luat-o in brate,i-am sarutat obrajii si m-am ridicat din pat cu toate ca as fi vrut sa mai dorm.Daca o iubesc?Noarmal ca da.Ea mi-a dat viata.,ea m-a invatat tot ce stiu acum si ea imi e alaturi mereu la bine si la greu fara sa-mi reproseze vreodata ceva.Tot ea ma iubeste neconditionat iar ea e singura ce-mi da acel sfat bun de care am nevoie uneori.Daca i-am gresit vreodata?Mmm,normal ca am facut-o,dar mereu mi-a parut rau.Daca m-am suparat vreodata pe ea?Da,de multe ori,dar in urmatoarele 10 minute ne-am impacat mereu.E mama perfecta!De ce?Pentru ca este ea,mama,pentru ca mi-a alcatuit familia ce o am si pentru ca ma iubeste si ma ajuta sa-mi indeplinesc visele.
                                                                                                             
                                               
Pentru ce-a mai buna mama,
                Deea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu