miercuri, 14 decembrie 2011

Cuvant,sarut si gest

Mi-e dor sa-ti simt degetele unduindu-se usor pe liniile corpului meu alb si firav.Ma poti face nebuna daca vrei,pentru ca ai tot dreptul sa o faci,deoarece toate acele atingeri,acele cuvinte,acele miscari,acele saruturi iti erau interzise dar tot aveai parte de ele chiar daca le obtineai usor fortat,iar mie mi-e dor de toate astea.Dar acum,in acest moent toate acele lucuri imi lipsesc,cu toate ca atunci imi stergeau zambetul de pe buze.As da orice pentru inca un sarut tandru si placut ca cel ce-l primeam cu ceva timp in urma.Dar acum ce-as putea face sa obtin ceea ce vreau cand tu imi spui ca nu m-ai iubit niciodata?Spunand asta te minti si pe tine,nu numai pe mine.Nu poti face nimic ca sa ma faci sa cred ca nu m-ai iubit niciodata,deoarece sentimentele tale reieseau din propriile-ti gesturi si cuvinte.Totul era in acel sarut tandru,in acea atingere delicata,in acele cuvinte soptite frumos si mai ales in acele lacrimi prelinse rand pe rand pe chipurile noatre.Si-ti sunt recunoscatoare pentru toate aintirile frumoase,si chiar daca suna ciudat si pentru amintirile neplacute in care sufeream si plangeam datorita tie,gesturilor si cuvintelor tale.
         Ce simt acum e doar o combinatie intre sentimentul de ura si cel de dragoste.

Un comentariu:

  1. Daca am invatat ceva dealungul vremurilor este ca atunci cand iti asculti cu adevarat inima esti fericit, cu siguranta faci alegerea buna si ca sentimentele sunt combinate, incurcate pana in acel moment, dupa...totul devine clar.

    RăspundețiȘtergere