vineri, 9 decembrie 2011

Asculta!!!

Asculta vocea inimi mele,un amalgam de cuvinte ce le-am pus cap la cap,o "poveste" inceputa ce nu o pot termina.Asculta sunetul din adancul inimii,este doar inceputul descatusarii,al eliberarii, al fericirii absolute.A venit timpul ca visele mele sa fie auzite,ele nu vor fi puse de o parte sau schimbate in ale tale,doar pentru ca tu nu asculti.Asculta,sunt singura si la rascruce de drumuri,confuza si nedumerita,nu ma simt acasa in casa mea,iar asta e extrem de ciudat.Si am incercat si incerc sa spun ce am de spus.Ar fi trebuit sa sti ce insemni pentru mine.Acum am incetat sa mai cred in tine,nu sti ce simt.Sunt mai mult decat ai facut tu din mine.Am urmat vocea data de tine dar acum trebuie s-o gasesc pe a mea,si asta cat mai repede.Ar fi trebuit sa asculti,e cineva aici inauntrul meu,cineva care am crezut ca a murit cu mult timp in urma.Acum razbat ca visele sa-mi fie auzite,nu vor fi puse deoparte sau transformate in ale tale doar pentru ca nu ma asculti.Nu stiu unde mi-e locul dar voi merge inainte daca nu vei asculta vocea inimii mele,o "poveste" inceputa si pe care o voi duce la bun sfarsit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu