joi, 1 decembrie 2011

Precum un hot...

De ce am facut asta?De ce i-am destainuit totul?De ce nu mi-am putut tine gura?De ce?De fraiera,pentru ca ma incred in cineva mai mult decat trebuie.Trebuia sa fi fost doar noi doi acum,sa fie ca inainte,dar asta pana apare iar ea precum un hot,furandu-mi fericirea,zambetul,tot...Oare daca ar intelege cat inseamna el pentru mine ar mai face asta?Ce intrebare stupida,normal ca ar face-o.Ar fi trebuit sa fiu doar eu,el si restul lumii,atat!Dar e imposibil,deoarece va exista mereu ACEA persoana ce va incerca sa mi-l fure.Mereu va fii la fel,mereu va incerca sa-mi fure cel mai bun prieten,pe el.Ce-mi ramane de facut e sa lupt in continuare pentru prietenia noastra.Dar ce se va intampla atunci cand voi ajunge la capatul puterilor?Nici nu vreau sa ma gandesc la acel moment....

Un comentariu: