vineri, 16 decembrie 2011

Ochii sunt fereastra sufletului!

Si vad in ochii-ti caprui amintirile noastre.Vad totul cu atata claritate, asa cum nu am mai vazut vreodata. Dadusem uitarii toate visele ce mi le-am creat cu ajutorul tau,dar acum au renascut in mine lasandu-ma cu acel sentiment placut de fascinatie.Cand iti cobori usor privirea spre mine,ajungand sa ne privim ochi in ochi simt cum se deschide usa sufletului tau,aceea inchisa cu sute de lacate.Oare sunt prima care a reusit sa vada asta?E asa frumos sa-ti privesc sentimentele misunand usor in interiorul tau,facandu-mi-se cunoscute.Nu credeam vreodata ca privirea ta suava dar ce are si o urma usoara de dispret poate ascunde acest amalgan de sentimente si ganduri bune si frumoase.As sta ore-n sir langa tine,simtindu-ti privirea atintita asupra ochilor mei albastri.Iti iubesc sentimentele,gandurile,privirea,te iubesc pe tine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu