duminică, 15 aprilie 2012

Baga-ti mintile-n cap!!!

Tumblr_m2hsi7t3qe1ql4pl1o1_500_large
Pe prima pagina a povestii noastre viitorul parea atat de luminos.Chiar daca s-a dovedit a nu fi asa nu stiu de ce ma mai surprinde inca.Pana si ingerii au partile lor rele,iar tu ai demonstrat asta si ai dus-o la noi extreme.Orice se va intampla tu vei fi mereu eroul meu chiar daca ti-ai pierdut mintile in adevaratul sens al cuvantului.A fost greseala mea!Am crezut in ochi sinceri si m-am ars.Am vazut lacrimi in ochii tai cand ma raneai,dar nu erau adresate mie,ci ei.Am avut incredere si speranta ca esti ceea ce cautam de atata timp.Dar am ajuns la concluzia ca esti la fel ca restul dar ai si ceva diferit fata de altii.Esti un om bun dar care raneste,esti sensibil dar nu te doare cand faci pe cel caruia ii pasa de tine sa planga,dai totul pentru NIMIC si pierzi totul,inclusiv NIMICUL!Iubesti dar urasti,glumesti dar plangi,ai incredere dar minti,lupti dar pierzi!Sunt sute de contradictii ce ti le-as putea enumera.Te contazici pe tine insati,te darami singur si tot singur te ridici ca apoi sa poti cadea din nou.Lasi in urma persoane ce te iubesc si dai totul pentru cea pe care o iubesti tu dar ea nu.
PS: Baga-ti mintile-n cap!!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu