vineri, 13 aprilie 2012

- Nu ma lasa sa trag!!!

15423ad62e81125bed8b475a831d7b86_large-  Mama, ia-mi pistolul din mana! Ca de nu o vei face voi trage in ea, o voi omari, si-l voi rani pe el.Va fi asa de suparat daca o voi face,nu ma va ierta niciodata.Dar vreau sa o fac sa dispara macar in ziua ce trebuia sa fie doar a mea. Dar ea apare si atunci distrugandu-mi visele si sperantele.
Daca as avea intradevar un pistol si un cartus ce ar contine doar 3 gloante l-as folosi cum stiu eu mai bine. Un glont va fi al ei, unul aruncat spre el, dar fara sa-l innimereasca, iar ultimul are cheia inimii mele. Daca nu sunt eu, atunci nu va fi nici ea in inima lui pentru ca o voi ucide iar astefel el nu va mai avea pe nici una dintre noi.Da,ii va parea rau...mai mult de ea dar poate cat de putin si de mine. Il iubesc, e cel mai bun lucru care mi s-a intamplat in ultima perioada...si nu vreau sa-l pierd,dar decat sa traies cu ideea ca el mar vinde oricand pentru inima ei nu ma lasa sa-i dau voie ei sa mai traiasca...
PS : Nu as putea face sta niciodata pt ca l-as rani pe EL!:)

2 comentarii:

  1. Se pare ca ai o problema de personalitate,dute undeva si trateaz-o,dupa care citeste din nou ceea ce ai scris pana acum si apoi trage concluzii...

    RăspundețiȘtergere