marți, 10 aprilie 2012

Doare rau...

112344820096385bb5l_large
As vrea sa pot spune ca ceea ce simt acum nu am mai simtit niciodata.Dar as minti!Nu e prima data cand primesc o palma si nu va fi nici ultima.Dar doare si mai tare atunci cand o primesti de la persoana pe care o iubesti.Si am crezut tot ce spunea,poate mintea sau era adevarul ascuns in spatele mastii sale.Poate chiar ma iubeste si crede ca sunt o fiinta atat de minunata.Dar daca nu e asa?Daca nici macar o secunda nu a crezut ceea ce a spus?Surioara lui mai mica, cea pe care spunea ca o iubeste atat de mult,va disparea in durere spunandu-i un simplu "ADIO" incercand sa-l faca sa-i para rau.Eu,eu sunt sau eram surioara lui mai mica si il iubesc asa de mult dar daca el nu o face ce sens are sa continui sa lupt de una singura cad din partea lui nu primesc nici un stimulent?Ii voi spune "ADIO",si-l voi lasa sa plece.Dar ma va durea atunci cand il voi vedea trecand pe langa mine uitandu-se la mine fara sa ma salute sau trecand fara a se uita in ochii mei.Doare,si doare rau cand vad ca aunci cand suntem doar noi doi se comporta normal si atat de perfect,iar cand apare si altcineva in peisaj totul se strica si incepe sa ma raneasca, reusind sa ma darame la un moment dat.Dar nu coteaza, ma ridic,dar totusi urmele raman.Si il iubesc,vreau sa fie mereu fratiorul meu mai mare!Vreau sa-i spun ca e cel mai frumos lucru care mi s-a intamplat vreodata,si chiar asa e.Dar nu pot,pentru ca mi-e frica de cum va reactiona.Si ce ma fac daca am fost doar o jucarie in mainile sale?Daca m-a folosit pentru a o face pe ea geloasa si pentru a se putea impaca cu ea?De ce cand nu mai vorbea cu ea simteam cum imi umple corpul cu fericire iar acum ca ea a aparut din nou in viata lui e atat de dur si diferit? Si totusi il iubesc...dar nu vreau sa ma raneasca din nou.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu