duminică, 11 octombrie 2015

Drumul spre succes...

..
Ce drum pustiu, cata siguratate... M-am saturat sa merg de una singura pe acest drum care nu stiu unde duce. As vrea sa ma intorc dar deja am mers prea mult asa ca mai bine continui sa merg sa vad ce se afla la capatul lui. Totul in jur e pustiu, nici un copac pe marginea drumului, nici o vietate, nici o floare, macar un om, orice. Tot ce vad e orizontul si drumul acesta care uneori e drept, uneori plin de gropi. Incerc sa imi dau seama ce inseamna asta si cred ca in sfarsit am aflat raspunsul... Gropile reprezinta greutatile pe care le.am intampinat in viata, rautatea cu care am dat piept, piedicile oamenilor din jurul meu; iar portiunile de drum drept reprezinta realizarile si momentele de fericire dar si momentul in care am facut pentru prima data cunostinta cu dragostea oamenilor... Drumul, drumul in sine, reprezinta parcursul meu in viata cu bune si cu rele. Uneori linistea aceasta devine asurzitoare in timp ce continui sa merg. Am momente cand vreau sa ma opresc dar trag de mine sa ajung pana la capatul lui, sa vad ce ma asteapta acolo. Deseori ploua, iar picaturile mari si reci de ploaie imi brazdeaza pielea si sufletul de fiecare data. Tot acum am realizat ca aceasta ploaie reprezinta controversele din mintea mea. Fiecare picatura reprezinta ceva: iubire, ura, succes, dezamagire, vorbe frumoase sau rautaciose, ganduri pozitive sau negative. Ploaia reprezinta momentul in care ma aflu in cumpana, momentul in care ma lupt cu mine si cu gandirile mele incercand sa iau decizii corecte. Pana acum aceasta ploaie ma speria, acum nu, cand incepe aceasta ploaie stiu ca am de luat decizii importante si ca drumul pe care continui sa merg are sa-mi arate daca acestea au fost intr-adevar decizii bune sau nu pentru mine si viitorul meu...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu