duminică, 11 octombrie 2015

Tot ce vreau!!!

Hai sa ne jucam cu cuvintele, sa ne spunem "te iubesc" fara sa simtim asta inca si sa incercam sa construim impreuna acest sentiment. Hai sa ne luam de mana si sa inercam sa mergem impreuna. Hai doar sa ne uitam unul in ochii celuilalt si sa vorbim astfel ore intregi, sa vorbim fara sa rostim macar un cuvant. Daca gresim hai sa o luam de la capat si sa incercam din nou si din nou pana vom reusi. De ce sa facem asta? De ce vreau asta? Vreau asta pentru ca vad in tine ceea ce n-am vazut in nimeni. Ce anume? Vad blandete, inteligenta, iubire, bunatate, calm, speranta, viata, TOT! De ce tu? Nu stiu, pur si simplu ai aparut cand trebuia, esti exact ce imi trebuia, esti exact asa cum mi-am imaginat de mica barbatul cu care vreau sa am o relatie. Iar daca asta va merge asa cum cred eu ii voi fi recunoscatoare lui D-zeu ca mi-a oferit ceea ce mi-am dorit si mi-am imaginat.
Love

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu