duminică, 11 octombrie 2015

Toate la timpul lor

. Pana nu de mult tipam cat puteam de tare vreau IUBIRE! Mereu mi-am dorit asta... Dar de ceva timp am incetat sa ma mai gandesc la asta, am incetat sa mai caut asta. Am abandonat incercarea de a gasi iubirea in bratele cuiva, nici nu mai speram la asta. Poate pentru ca am avut parte de prea multe dezamagiri.. Am crezut pana de curand ca nu voi gasi niciodata iubirea dar se pare ca Dumnezeu iti ofera atunci cand incetezi sa mai implori sa primesti acel lucru. Ti-l ofera atunci cand esti pregatit si cand ai cea mai mare nevoie. Am gasit in sfarsit ceea ce am asteptat atata timp. Am intalnit un om bun, sensibil, barbatul care ma poate face sa rad oricat de suparata as fi, cel pe care nu pot fi suparata. Am gasit barbatul care imi ofera atingeri delicate, saruti scurte in vazul lumii, afectiune, incredere, blandete, sprijin moral... Tind sa cred ca imi poate oferi toate lucrurile de care am nevoie si pe care mi le-am dorit mereu. El nu e nici mai mult, nici mai putin decat ceea ce mi.am dorit sa am langa mine. El e lupta pe care nu vreau sa o pierd. Oricat de stupid sau copilaresc ar suna, el e barbatul langa care ma vad fericita si la bratul caruia ma vad in viitor. Am descoperit in el tot ce mi-am dorit vreodata, as face orice sa nu plece vreodata sau sa-mi franga inima cum au facut-o pana acum cei pe care i-am intalnit, nu as mai putea rezista, nu daca ar face-o el. De ce? Pentru ca e tot ce mi-am dorit vreodata. Fiecare gest, fiecare cuvant, fiecare atingere, fiecare sarut ma face pe zi ce trece sa ma conving ca e barbatul pe care l-am cautat pana acum si ca este exact asa cum mi.am imaginat. Nu am cuvinte sa descriu cat de fericita sunt ca am gasit alinarea in bratele unei persoane care este exact asa cum mi-am dorit si imaginat mereu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu