vineri, 22 iulie 2011

Amintirea ochilor tai..`!

Imi amintesc si acum,cu perfecta exactitate,culoarea fascinant de frumoasa a ochilor tai.Un albastru intens reusea sa ma manipuleze si sa imi accelereze bataile inimii impreuna cu respiratia,dar era cam greu sa ma pot abtine din ai vedea in fiecare secunda a zilei in care stiam ca poti fi langa mine si sa ramai acolo pentru tot restul vietii.Dar unele vise sau dorinte nu se indeplinesc mereu,sunt imposibil de indeplinit uneori.Si este ceva intens si fascinant ce nu ma lasa sa pierd amintirea ta,dar in special a ochilor tai,ce ma fac si acum sa-mi creasca pulsul inimii,dar aceasta amintire nu va ajunge niciodata intr-o ceata groasa,astfel incat sa nu mi-o mai pot aminti,va ramane in inima si sufletul meu mai clara ca niciodata,pentru totdeauna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu