vineri, 22 iulie 2011

Inceputul unui nou capitol

Te iubesc pentru simplu fapt ca existi si esti aici,aproape, facandu-mi inima sa simta din nou vechiul puls puternic ce-l emana odata,demult.Acum pot simti cum e sa fii din nou fericita,mereu cu zambetul pe buze si deasupra norilor,datorita dragostei ce ti-o port si impartasesc cu ardoare,deoarece ma fascineaza modul in care te comporti,vorbesti si gandesti.E ciudat modul in care am cunoscut dragostea pe care ti-o port si pe tine in acelasi timp.Un nou inceput apare nu atunci cand mi-l doresc ci atunci cand am intradevar nevoie de el.Modul in care mi-ai vorbit pentru prima data m-a fascinat si m-a lasat complet fara cuvintele ce inainte cu o secunda imi inundau mintea,dar am reusit sa fiu mai mult decat eu insami pentru tine,si da,probabil nu te cunosc dar am tot timpul in fata ca sa o fac,si presimt ca va fi cu siguranta inceputul unei frumoase povesti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu