duminică, 31 iulie 2011

Regrete...

Iarta-ma!Imi pare rau!Usor de spus,greu de crezut.Ai gresit ,ai mintit,ai amagit si n-ai iubit.Vii in genunchi cerand a doua sansa.Inceteaza cu actoria asta de prost gust,nu m-am nascut ieri,nu sunt proasta,stiu cand cineva joaca teatru.Iar tu asta faci,joci teatru cu nerusinare!Imi ceri o a doua sansa spunandu-mi ca nu ma vei dezamagi de data asta.Dar minti!Regret ziua in care te-am cunoscut.Regret seara in care te-am lasat sa ma saruti!Regret tot ce e legat de tine,de noi!Te-am iertat de multe ori,dar niciodata nu am uitat ceea ce ai facut.Ai stiut ca te iubesc si ai profitat de asta.Ai stiut ca te voi ierta pentru ca te iubesc si ti s-a urcat la cap.Urasc faptul ca m-ai luat de proasta,dar nu sunt.Numai eu stiu ce este in mintea si sufletul meu acum.Nu te-ai gandit nici o clipa la ce simt sau la ce gandesc,asta pentru ca nu-ti pasa deloc.Regret ca te-am lasat sa-mi patrunzi in inima!Credeam ca am gasit ceea ce caut de atata timp,fericirea,dar m-am inselat,am gasit doar suferinta si tristete.Dar de acum renunt la incercarea de a-mi gasi sau a-mi prelucra fericirea,pentru ca e in zadar,nu am gasit-o si nici nu o voi gasi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu