vineri, 22 iulie 2011

Curaj

Imi doresc sa am puterea sa ridic cutitul de pe masa aflata chiar in fata mea(da,chiar am curajul sa o fac) si sa iti strapung inima rece dar in acelasi timp fierbinte,care arde mocnit,si sa-ti aud clar,nedistrasa de alte sunete din jur,cum pentru ultima data inima ti-o ia la goana si iti inunda venele cu o cantitate mare de sange fierbinte,si odata inundate,sunetul placut care ma fascineaza intr-un mod ciudat sa se estompeze usor inconjurandu-te incet intunericul ce iti inchide inima si plamanii cu lacate mari,nepermitandu-ti sa respiri sau sa ai venele  inundate de sangele provenit de la inima fierbinte pe care o iubesc.Si pana cand ultima picatura de sange iti va trece prin venele obosite cu un sunet incet,aproape neperceptibil,am fost oarecum fericita dar acum regret curajul pe care l-am primit drept dar...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu