marți, 26 iulie 2011

Continui sa lupt!

Si stiu ca oricat de greu mi-ar fi voi continua sa lupt pentru fericirea mea indiferent de reguli si conditii,pentru ca oricum le voi incalca cu cea mai mare placere din lume.Mi-am jurat ca nu voi cadea niciodata in lupta cu dragostea,fericirea si viata.Nu,nu voi cadea oricat de dureroase ar fi loviturile primte de la cei mai puternici adversari pe care ii poate avea cineva din intreaga lume.Nu spun ca este usor sa porti o lupta cu viata,dragostea sau fericirea,dar daca iti doresti intradevar un lucru lupti pentru el pana la epuizare si oricat de mult va durea vei continua lupta pana cand ceea ce iti doresti va fi al tau pentru totdeauna.Am castigat multe lupte,dar am pierdut la fel de multe.Fericirea,dragostea si viata depind numai de tine si puterea ta de cotrol pe care o ai asupra lor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu