vineri, 22 iulie 2011

Curaj,control,putere,dragoste,ura si vointa

Nu ma poti darama orice ai face impotriva mea.Ma uit pe fereastra ce-mi arata intunericul noptii ce se asterne peste giganticul oras impanzit de lumini puternice...si stiu ca nu ma poti face sa-mi pierd controlul,nu mi-l voi pierde niciodata!Este singurul lucru valoros ce mi-a mai ramas dupa mii de lupte dureroase purtate cu viata cea cruda si nemiloasa. Curajul , controlul,puterea,dragostea,ura si vointa este tot ce-mi mai curge acum prin vene,alaturi de sangele fierbinte cu care am avut onoarea sa ma nasc si sa ma faca puternica.Nu-mi pierd controlul,dar nu sunt alcatuita dintr-o armura rezistenta,lucioasa si argintie din fier dur...nu poti arunca cu durere in mine fara sa-mi provoci suferinta ce-mi arde mintea si inima cumplit,dar scrasnec din dinti si trec mai departe,cu capul sus.Nu permit nici unei lacrimi sa mi se prelinga pe fata si sa ma puna in inferioritate in fata ta in timp ce ti-ar  arata sensibilitatea pe care o detin,suferinta si durerea cumplita ce-mi macina sufletul.Oricat de greu ar fi merg mereu inainte,cu capul sus fara sa privesc niciodata in urma mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu