luni, 26 septembrie 2011

Asteptare...

Simt cum incep sa ma dezguste cuplurile,dragostea.Imi devin antipatice saruturile,alinturile,iubirea.Poate pentru ca am pierdut asta sau pentru ca am cautat mult prea mult si nu am gasit ceea ce vroiam si meritam cu adevarat.Cand vad doua persoane sarutandu-se mi se umezesc ochii,cand ii aud spunandu-si "Te iubesc" simt cum imi da cineva o palma.Ma apasa gandul ca nu voi reusi sa am asa zisa perfectiune in dragoste,acea poveste cu final fericit pe care o visez si mi-o doresc.Toate vrem sa gasim perechea perfecta care sa ne indeplineasca toate visele,placerile,fanteziile si "mofturile".Dar e destul de greu sa gasesti asta indiferent cat de mult ai cauta.Poate daca am lasa ca totul sa vina de la sine,fara sa speram sau sa visam la asta,poate va aparea mai repede decat credem.Si chiar daca nu v-a fi printul chipes ce vine pe calul alb cerandu-ne dragostea v-a fi baiatul ce ne va iubi si pe care daca vrem il putem schimba in baiatul perfect.Dar inainte de toate trebuie sa apara iar dupa e nevoie de mult timp pentru ca totul sa mearga perfect exact asa cum ar trebui.

Un comentariu:

  1. Persoana potrivita o sa vina la momentul potrivit..sau poate e mai aproape decat crezi..cine stie?..Timpul asta,calaret neobosit..

    RăspundețiȘtergere