sâmbătă, 24 septembrie 2011

Multumesc lui Dumnezeu!

A fost o vreme in care am crezut ca faci totul corect,fara minciuni,nici o greseala. Probabil nu eram in mintile mele,defapt chiar nu eram,eram bulversata,condusa si manipulata de dragostea ce ti-o purtam.Atunci cand ma gandesc la momentul in care te iubeam,momentul in care eram aproape sa fac cea mai mare greseala a vietii mele,ti-ai aratat adevarata fata si am vazut adevaratul tu.Multumesc lui Dumnezeu ca mi-a aratat adevarata-ti fata.Multumesc lui Dumnezeu ca am pacalit glont-ul.Sunt atat de satula de tine si de comportamentul si mintea ta infecta,acolo unde domneste ceata iar drept partenera ii este durerea,durerea pe care o provoci altora.Dar nu mai sunt aceeasi eu,aceea pe care o cunosteai,asa ca mult noroc in ceea ce va urma!Ai fost atat de rau. Sunt atat de ranita pentru asta caci sincer te-ai dovedit a fi cel mai bun lucru pe care nu l-am avut niciodata.Si eu o sa fiu intotdeauna cel mai bun lucru pe care l-ai avut.Pun pariu ca e de rahat sa fi tu chiar acum.Ce trist,vei fii ranit de mine cat de curand.Daca astepti sa-mi pese,tu nu meriti lacrimile mele.Cred ca de aceea ele nu sunt acolo... Stiu ca ma vrei inapoi.Este timpul pentru a face fata situatiei,de fapt eu sunt cea care a scapat.Dumnezeu stie ca asta ma duce intr-un alt loc,un alt timp, o alta lume, alta viata.Multumesc lui Dumnezeu ca am gasit ceva bun in la revedere.

Un comentariu:

  1. Da..iubirea..ridicam piedestaluri,atat timp cat se ridica la nivelul asteptarilor noastre ii iubim..

    RăspundețiȘtergere