vineri, 23 septembrie 2011

Te iubesc!!!

Se spune ca iubirea este cel mai sincer si mai pur sentiment existent pe lume,dar la fel este si ura.A existat acel moment  superb in care am vazut cum iti aluneca pe buze cele doua cuvinte ce eram sigura ca le ai ascunse in adancul inimi in asteptarea de a mi le impartasi."Te iubesc!" au fost cuvintele ce m-au facut sa radiez de bucurie in acel moment.Te uitai la mine cu ochii blanzi,cu o privire  iubitoare si protectoare asteptand si sperand ca ceea ce va urma sa spun va fii "Si eu te iubesc".Dar in acel moment,cand eram gata sa las cuvintele sa curga in voia sentimentelor am simtit o urma de nesiguranta in ceea ce mi-ai marturisit cu doar cateva secunde in urma si am simtit imediat cum ochii mi se inunda de lacrimi,dar nu stiu nici acum daca erau lacrimi de bucurie sau tristete.Dar am alungat repede acel gand si m-am apropiat usor de tine pentru a te saruta si a incerca sa-mi stapanesc lacrimile,astefel incat sa nu mi se prelinga pe fata.Mi-ai acceptat sarutul fara nici o urma de ezitare,iar cand m-am indepartat am spus "Si eu te iubesc!".Apoi am simtit cum lacrimile mi se preling pe fata.Dar nu le-am sters,pentru ca eram uimita datorita faptului ca am observat cum pe obrazul drept iti aluneca o lacrima,si am zambit.Nici la doua sacunde dupa ce mi-ai observat zambetul larg mi-ai zambit si tu,apoi am simtit cum buzele tale se lipesc usor si tandru de ale mele in miscari lente si placute.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu