luni, 19 septembrie 2011

Inca se iubesc...

X:  O mai iubesti?
El:  Da,inca o mai iubesc.
Ea: Am petrecut mult timp impreuna si m-am implicat enorm de mult.
X:  Il urasti dupa tot ceea ce ti-a facut?
Ea: Nu,nu il urasc.
El:  Daca am avea un moment si l-am captura ai fii aici langa mine.Daca as avea secretul,secretul dragostei noastre as incerca sa schimb totul si sa am totul inapoi.Am fost un prost,dar nebun dupa tine cand te-am iubit atat de puieril si nu mi-am dat seama de ceea ce fac.Vreau totul inapoi,vreau tot acum.Daca ar exista o lumina verde si ar avea puterea de a se transforma in galben atunci as fi putut schimba totul,te-as fii facut sa uiti tot ceea ce ti-am facut,toata durerea si suferinta pe care ti-am provocat-o.Daca as fi avut parte de inca cateva minute alaturi de tine le-as fi transformat in ore,iar orele in zile,am nevoie de iubire in mintea si corpul meu.Am fost un prost,un nebun dupa tine.Asta am...nu am stiut ce am avut pana cand te-am pierdut pe tine,iubirea vietii mele,soarele ce-mi lumina fata in fiecare dimineata cand erai langa mine.Fiecare moment pe care il petreceam cu tine nu mai este aici,tu nu mai esti aici,am pierdut totul odata cu tine.Vreau totul inapoi,vreau tot acum.Acum unde e totul?Care tot?Nu mai e nimic!Te iubesc!
X:  La-i putea ierta vreodata?
Ea: Nu,pentru ca l-am iertat deja.Insemna totul  pentru mine.Luna,soare, stele,cer,pamant,aer, apa,el era totul.Dar niciodata nu voi putea sa o iau de la capat cu el ,nu voi putea fii aceeasi cu el,nu as mai putea fii iubita lui.Inca il iubesc.
X:  I-ai putea oferi o a doua sansa? 
Ea: As vrea sa-i pot oferi o a doua sansa ,deoarece oricine o merita.Dar nu pot acum.Poate daca v-a mai trece inca ceva timp voi reusi sa ii ofer si cea dea doua sansa pe care o merita din plin iar eu nu i-o pot oferi acum. 
                                                          Inspirat din Chris Brown-All Back

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu