vineri, 2 septembrie 2011

La revedere VARA!!!

S-a mai sfarsit o vara,pot spune una minunata din toate punctele de vedere.Dar facandu-i autopsia nu-mi pot da seama ce am facut pentru a o face asa de speciala,de minunata.Probabil nu-mi pot da seama pentru ca eu nu am facut nimic,m-am lasat condusa de impuls,de dorinta,de vointa si placere.VOI ati fost cei care ati facut-o astfel,nu eu.Ai reusit,ati reusit sa-mi daruiti ceea ce se numeste perfectiune,o vara perfecta plina de fericire,zambete si dragoste.Dar totul s-a terminat incepand cu ziua de azi,1 Septembrie,prima zi de toamna ce anunta ultimele doua saptamani ale vacantei,ale fericirii infinite.Mai sunt doua saptamani pana la inceperea scolii,al ultimului meu an de gimnaziu,clasa a 8-a.Sunt trista ca va urma sa plec,sa ma despart de prieteni,dar nu capitulez,nu e un sfarsit de lume,in acelasi timp fericirea ma aduce in extaz la gandul ca voi scapa de rutina zilnica ce miam format-o aici cu si langa voi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu