sâmbătă, 29 octombrie 2011

La Revedere!!!

Sincer,esti in mintea mea din momentul in care m-am trezit azi.Nu mi te pot scoate din cap.Ma uit la poza ta toata ziua iar amintirile imi revin in fata ochilor la viata,dar nu ma supar,nu ma deranjeaza.Imi amintesc cand ne-am sarutat prima oara.Inca o mai simt pe buze.Timpul in care stateam si radeam cu tine.Imi amintesc toate aceste lucruri marunte.Imi amintesc cand am plans impreuna,dar singurul lucru pe care as vrea sa-l uit este amintirea in care tu imi spui "La revedere".In fiecare minut al zilei sper ca telefonul sa sune,iar numarul tau sa apara pe ecran.Si acum a aparut,dar ezit inainte de a raspunde.Te aud spunandu-mi "Buna" fara nici o ezitare,ca si cand totul ar fi ca inainte.Dar nu,tu ai gresit,eu te-am iertat de fiecare data,dar acum nu.Recunosc,te iubesc.Dar in acest moment am gasit puterea de a-ti spune si eu "La Revedere".

Un comentariu: