vineri, 14 octombrie 2011

Cum se iubeste?

Aveam multi hoti ce intentionau sa-mi fure inima dar se pare ca au disparut.Niciodata nu am avut noroc, niciodata nu am inteles cum se iubeste.Cum se iubeste?Am avut multe momente ce nu durau pentru totdeauna.Acum sunt in coltul acesta,iar el incearca sa ne aduca din nou impreuna si sa-mi arate cum se iubeste,dar parca sunt un copil de 2 ani caruia chiar si atunci cand i-ai explicat de o mie de ori tot nu intelege.Pentru o secunda ai fost aici.Acum de ce esti acolo?Si-mi spui ca e dificil sa nu privesti felul in care corpul meu se misca ca si cum niciodata nu as fi avut prieten.Cand eram doar o fetita aratam atat de bine si eram asa de inocenta,dar acum am crescut,zbor ca o binecuvantare, dar nu pot avea un om care sa ma priveasca 5 secunde facandu-ma sa nu ma mai simt singura.Niciodata nu m-am indoit de mine insumi.Asadar cand am crescut,paream ca si cum m-as intoarce in trecut.Acum sunt aici, in coltul asta blestemat cautand prin ganduri si privind pe deasupra umarului.Aveam multe vise ce s-au transformat in iluzii.Faptul ca am vazut cum lumea e afectata de deciziile mele mi-a dat putina incredere dar s-a dovedit ca nu a fost vina mea.N-au fost intentiile mele sa stau aici vorbind cu tine,fiind singurul care ma asculta.Dar te admir datorita puterii si vointei ce o detii,si ma cufund la fel ca toate amintirile noastre.Si as vrea sa spui :"Iubito, nu fi trista!Nimeni n-o sa mai glumeasca.Am vazut multi hoti, si hotii continuie sa fie necinstiti!".Dar continui sa nu spui nimic lasandu-mi un gol mare in interiorul inimii,continui sa fii hotul necinstit ce mi-a furat inima si nu vrea sa mi-o mai inapoieze.Si-mi spui: "Vreau sa stii,ca meriti ce e mai bun,esti frumoasa.Si vreau sa stii ca esti departe de obisnuit!".Dar de ce nu cred?Poate pentru ca nu stiu cum se iubeste.Vreau sa ma inveti cum sa iubesc.AJUTA-MA sa invat cum sa iubesc.Ai reusit,m-ai invatat ce e iubirea si cum sa iubesc dar de ce acum,deschizand ochii sunt in camera mea,in patul meu,nestiind inca cum sa iubesc?A fost un vis.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu