sâmbătă, 23 iunie 2012

Asa simte sa faca!

Play_girl_life_lovely_girl_photography_summer_my_time-2cbbcee424ad1a4a4c1e756f61323bf6_h_largeInca simt primul sarut pe buze,inca visez ca ma iubesti sau ca ma iubeai candva. Nu vreau, nu pot sa-mi iau adio acum cand stiu ca am insemnat si insemn ceva pentru tine... Nu-mi spulbera visul,nu a alunga de langa tine niciodata si nu-mi spune ca nu m-ai iubit pentru ca stiu ca ai facut-o,am sitit asta in momentul in care buzele noastre s-au lipit continuand cu miscari blande si placute. Ofera-mi doar o ora in care sa-mi fi alaturi inainte ca eu sa plec, iar de vei face asta doar strange-ma in brate,spune-mi ca ma iubesti si saruta-ma pentru ultima data inaite de a ne desparti pentru totdeauna... Acorda-mi din nou acea privire blanda si plina de dragoste ce o ador. Strange-ma in brate si spune-i ca nu vrei sa plec daca intradevar vrei si simti asta. Promite-mi ca-mi vei spune totul si mai pormite-mi ca nu va mai exista nimeni ca mine si nici o amintire ca a mea in viata ta. Nu ma lasa sa mai vars vreo lacrima. Doar tine-ma de mana si spune-mi ca totul va fi bine chiar daca nu va fi asa. Imi doresc ca tu sa fi acel baiat din viata mea care sa lupte pentru dragostea si fericirea mea. Acel baiat ce peste un an se va intoarce la mine si nu ma va mai parasi vreodata.Cel ce ma va tine in brate,ma va saruta si ma va iubi pentru ca asa sime sa faca nu doar pentru a ma face fericita. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu