luni, 11 iunie 2012

Jura-mi!!!

303518_382297598486822_391190450_n_largeE aceeasi dimineata! Aceeasi dimineata in care te trezesti,e aceeasi tigara,aceeasi fereastra si acelasi soare...
Diferenta dintre diminetile din-naintea zilei de ieri si dimineata de astazi este cea ca acum tu si sentimentele tale nu va mai aflati doar in visele mele,ci si in realitate.Daca as avea puterea sa micsorez distanta ce ne despare as face-o sa dispara definitiv,daca as putea sa te tin mereu langa mine as face-o pentru totdeauna,daca as putea sa-ti pun sentimentele ce le ai acum pentru mine intr-o cutie,as inchide-o si as pastra-o pentru toata viata.Dar ce spun eu?Iubitule,daca tu citesti asta acum stiu ce crezi.Crezi ca toate astea sunt doar ganduri infantile asternute pe hartie de un copil ce te iubeste enorm.
Fiecare "TE IUBESC" pe care mi-l spui ma face sa tresar, chiar daca la inceput am crezut ca o spui doar pentru a glumi.M-am inselat! Tu chiar ma iubesti! Adu-ti aminte mereu de acum inainte ca si eu te iubesc,si ca asta nu se va schimba niciodata. Dar tot nu inteleg cum gandurile tale s-au impletit cu ale mele,cum gesturile tale s-au unit cu ale mele si cum buzele noastre s-au lipit poate nu intamplator.Dar ce fac eu acum? De ce stau aici si scriu in loc sa te sun si sa-ti spun cat de mult te iubesc? De ce mi-e frica sa nu te pierd?De ce uneori am senzatia ca totul a fost si este un vis sau o alta minciuna? Dar de ce gandesc si ma intreb asta cand tu mi-ai dovedit ca ma iubesti? Cine ar fi venit 15 kilometri pe jos pentru mine doar ca sa-mi fie alaturi? Sunt sigura ca nimeni!Dar tu ai facut-o si simt in privirea ta ca nu-ti pare rau...
Ce ciudat a fost momentul in care mai sarutat pentru prima data!Dar pe cat de ciudat pe atat de special si frumos a fost. Nu o sa uit niciodata cum mai intrebat "Ce-ti doresti in clipa asta?" in timp ce ma tineai in brate,fata ta fiind extrem de aproape de a mea,iar eu raspunzandu-ti de nenumarate ori ca nu stiu in timp ce tu continuai sa spui ca sti ce-mi doresc si ca vrei sa auzi de la mine.In momentul in care mi-am facut curajul sa-mi rostesc dorinta,fara a apuca sa mai trag aer in piept pentru a ma putea concentra la ce avea sa urmeze, tu te-ai apropiat si mai mult de mine si mai sarutat imediat,fara a mai spune ceva. Cum as putea sa uit acest moment?Cum as putea sa uit cum printre saruturi m-ai intrebat de cand imi doream ca tu sa ma saruti si cum eu ti-am raspuns sincer,fara a ezita si fara a-mi fi frica, ca astept asta de mult timp.
Oare pot fi acestea bazele unei povesti frumoase sau doar inceputul unei drame ce se va sfarsi tragic?Eu una continui sa sper ca toate acestea sunt doar inceputul unei povesti frumoase ce va avea sa dureze ceva timp.
Acum as vrea doar sa-mi juri ca ma iubesti cu adevarat si ca nu vom lasa nimic sa ne desparta vreodata.Ea nu va trebui sa stie niciodata ceea ce numai noi doi stim.Jura-mi ca vom fi doar noi doi si ca nu ma vei minti!Te rog jurami toate astea...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu