sâmbătă, 9 iunie 2012

Imi oferi inspiratie...

7129529837_d9e4e240fb_b_largeImi reprosezi ca te mint dar daca ti-as spune adevarul ar fi de o mie de ori mai rau.De ce nu te-as minti cand tu vrei sa-mi furi singurul lucru de pret pe care-l mai am?De ce vrei sa-mi furi placerea de a scrie si de a-mi exprima sentimentele prin asta?Da,imi oferi inspiratie,am sute de ganduri ce vreau sa le astern pe hartie sau sa le las sa iasa din mine tipand.Dar nu pot din cauza ta,continui sa ma opresti si sa ma acuzi de ceea ce nu fac.Imi spuneai mereu ca-mi vei fi mereu alaturi cand am nevoie...dar acum de ce nu esti langa mine stergandu-mi lacrima ce-mi arde odrazul?Pentru ca ai mintit!!!Nici macar nu-ti pasa.Am fost doar un pion pe tabla ta de sah,iar tu ai ajuns cu el in celalalt capat al tablei pentru a-ti putea recupera regina.Felicitari,ai recuperat-o,iar pe mine m-ai aruncat fara a-ti pasa ca am fost mereu langa tine ascultandu-te chiar daca uneori nu aveam chef sa te aud vorbind despre EA!Lupti pentru ceva imposibil de atins, gonesti persoanele ce te iubesc de langa tine pentru ceea ce iubesti tu.Poate daca te-ar iubi as intelege...Dar nu,nu o face!Nu ti-ai pus niciodata intrebarea ca daca te-ar fi iubit cu adevarat, asa cum crezi tu, acum a-ti fi fost impreuna?Continua sa fi un catelus ce nu-si da seama de lesa stransa in care e prins.Eu capitulez chiar daca ma doare si mi-e greu sa te uit!Si daca ar trebui sa-ti mai spun doar doua cuvinte nu stiu pe care le-as alege...TE IUBESC sau TE URASC?Cred ca putin din amandoua....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu