luni, 11 iunie 2012

Cafea si ceea ce nu vei sti...

576765_337421326331426_921605588_n_largeVezi ceasca de cafea de pe noptiera?Vezi cum chipul tau se oglindeste in lichidul negru si amar ce ceasca il contine?Tu nu vezi.Dar eu da! Te vad pe tine lanaga mine,te vad tinandu-ma in brate si nedandu-mi drumul vreodata.Dar o vad si pe ea,cu sufletu-i plin de ura ce mi-o poarta ca tu esti cu mine acum si nu cu ea. Poate fiecare gest sau cuvant al tau e o minciuna sau un joc.Dar daca nu e asa si ma indoiesc fara sens de tine si de ceea ce spui? Am mii de intrebari ce nu au inca raspunsuri,si nu cred ca vor avea vreodata.Vreau sa mai simt odata acel sarut,acea imbratisare,acea strangere de mana calda si placuta.Oare se vor mai repeta aceste lucruri sau doar acelea au fost?!Oare vom continua sau se va sfarsi doar dupa cateva zile?Daca se va termina asa de repede nici nu vei sti cat ma vei putea rani. Si chiar adaca o vei face.Chiar de ma vei rani.Nu voi putea sa-ti spun "Adio!" chiar daca as vrea sa o fac. Dar in adancul inimii mele simt ca se va termina curand,iar vina va fi a ei... O urasc! Nu-mi vine sa cred cum o asemenea scorpie mi-a putut fi prietena... Dar sa o lasam pe ea la o parte acum cat inca mai esti langa mine in sensul ce-l ador. Nu vei sti niciodata cat de mult iubesc sa-ti aud vocea in difuzorul telefonului meu,sa-ti simti si sa-ti vad ingrijorarea ce o ai cand mi se intampla ceva nu tocmai bun,nu vei sti cat de mult ador sa ma tii in brate si sa ma strangi de mana atunci cand esti langa mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu