luni, 18 iunie 2012

Crede-ma!!!

Tumblr_m4u94igmrd1qlluv1o1_400_large
Pana acum nu ai stiut ceea ce gandesc si simt cu adevarat.Dar acum ai sa afli chiar daca vrei sau nu.Daca vei citi asta bine,inseamna ca iti pasa macar putin,iar daca o vei impaturi,o vei baga in buzunar si la un moment dat o vei arunca sau nu o vei citi niciodata inseamna ca intradevar nu-ti pasa de mine.
Poate ma crezi o ciudata.De fapt asta ma crezi,dar in fine nu asta conteaza. Nu conteaza nici ca ma consideri o copila cu vise nebune si cu o perspectiva diferita si mult prea ciudata de a privi lumea.E ceea ce crezi tu si nu cred ca te pot judea pentru asta. In fine...
Eu una sa stii ca m-am saturat de toate astea.Mam saturat sa ma simt folosita si luata in bataia ta de joc.As vreaca macar odata,acum, sa-mi spui adevarul.Vreau doar sa stiu ceea ce gandesti,crezi si simti pentru mine.
Pricepe odata pentru totdeauna ca insemni mult pentru mine,dar asta nu va insemna niciodata ca voi fi proasta ta sau o marioneta pentru tine. Nu vreau sa ajung vreaodata sa regret ca te-am iubit sau ca te-am iertat de atatea ori.Nu vreau sa regret ca te-am lasat sa-mi intri in inima.Nu vreau sa regret fiecare clipa petrecuta cu tine.
Crede-ma ca mai facut sa nu stiu ce se intampla cu mine...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu