marți, 1 ianuarie 2013

Daca lupti, poti avea tot ce-ti doresti.

Tumblr_mfvctheqyo1qcx3oho1_500_largeSi azi e o noua zi... O noua zi in care fiecare dintre noi lupta pentru visul sau si pentru a ramane drept in fata nedreptatii lumii. Dar nu toti reusesc. Unii cad si cedeaza fara a incerca sa se ridice din nou in picioare, alti iau cazatura dupa cazatura si continua sa se ridice la nesfarsit. Sa va spun sincer, eu ma incadrez in randul celor ce continua sa se ridice la nesfarsit, si asta pentru ca viata nu a vrut ca drumul meu sa fie lin, a vrut ca eu sa primesc lovitura dupa lovitura si sa ajung in final, ceea ce sunt acum. Am devenit o luptatoare, chiar daca atunci cand am luat prima palma credeam ca nu ma pot ridica, dar am facut-o, iar de atunci continui sa o fac indiferent cate probleme imi ies in cale. Viata m-a invatat sa iubesc, sa urasc, sa dispretuiesc si sa apreciez pe cine trebuie. Dar mai fac si greseli, ma pripesc, ma lovesc de oameni rai, dar nu cedez. Nu-mi permit sa capitulez acum. Chiar daca am doar 15 ani, am realizat multe in tot acest timp. Lucruri ce poate unii oameni nici nu viseaza sa le faca intr-o viata. Poate pare ca la laud sau ca vreau sa par superiora, dar e munca mea, realizarile mele si daca nu as vorbi eu despre ele, daca nu as spune eu cu adevart cat am muncit sa-mi ating visele cine ar putea spune? Numai in anul ce tocmai a trecut am avut parte de realizari importante. Am reusit sa public propria mea carte[aveam 14 ani cand am publicat-o]. Imi amintesc cu lacrimi in ochi ziua in care a fost gata si am putut-o tine in mana, ziua lansarii, zi in care a multime de oameni mi-au fost alaturi, neputand sa creada ca am reusit sa-mi implinesc visul. Desigur, au existat si persoane ce au fot impotriva mea, persoane ce mi-au criticat munca fara macar sa o cunoasca. Tot in anul ce a trecut mi-am schimbat radical conceptiile asupra vietii si a viitorului meu, facand astfel o schimbare radicala in privinta scolii. De cand ma stiu imi doream ca la liceu sa merg pe profil mate-info, dar ceva mi-a schimbat perspectiva si am ales ca viitorul meu sa fie legat de teatru si literatura, astfel ajungand la liceul de arte. Nu regret alegerea facuta pentru ca ea a fost facuta cu sufletul, iar datorita acestei alegeri am reusit prin munca si dedicare totala sa inchei un contract cu MediaPro Pictures. Multi dintre actualii mei colegi m-au subestimat si au facut glume in privinta acestei realizari. Recunosc, m-a durut sa aud acele cuvinte taioase rostite de ei, dar am trecut peste si am luptat pentru visul meu.

Ce as vrea sa scot in evidenta e ca poti face tot ce iti doresti numai daca lupti pentru visele tale, treci peste fiecare problema ce-ti iese in cale chiar daca te doare, poti obtine tot ce doresti numai prin munca si numai daca iti doresti cu adevarat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu