marți, 29 ianuarie 2013

Iubesc din nou...

Voi scrie despre ceva ce de cateva saptamani ma apasa si nu ma lasa sa-mi eliberez mintea.M-am indragosit. Da, chiar m-am indragostit. Incep sa simt din nou acel sentiment ce imi incalzeste sufletul si ma face fericita. E atat de placut sa am din nou pe cineva in inima si mintea mea in fiecare minut al zilei. Orice as face, orice as vedea ma trimite cu gandul la el. E atat de bine sa adorm din nou in fiecare noapte cu gandul la cineva, iar a doua zi dimineata primul gand sa fie tot el. Acest el imi invadeaza din ce in ce mai mult inima si mintea, respingand astfel pe oricine altcineva care vrea sa se apropie de mine si sa-mi capteze atentia. Dar toate aceastea sunt de prisos. Ceea ce simt pentru el va ramane doar o opera de nivelul sublimului gravata in vid. Nu va sti niciodata ceea ce se afla in spatele unor fotografii inocente, zambete cu adevarat sincere si cuvinte incarcate de sentimente, inscriptionate aici, pe acest blog. E inutil sa sper ca imi poate impartasii aceleasi sentimente. Nu va exista niciodata cuvantul "noi", nu vom putea fi definiti niciodata de acest cuvant. Chiar daca stiu ca e imposibil ca noi doi sa fim impreuna, continui sa sper ca va exista o zi in care ma vei privi cu alti ochi si imi vei spune ca ma iubesti la fel de mult cat o fac eu...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu