luni, 7 ianuarie 2013

Despre fericire...

163329_572682549412958_796073511_n_largeStau cu privirea atintita la ecranul laptopului meu si nu ma pot decide despre ce sa scriu. Am un milion de idei ce imi invadeaza mintea acum dar in dorinta de a o alege pe cea mai buna ajung sa renunt si sa le uit pe toate. Ieri am primit o intrebare ce m-a pus in dificultate. Cea mai buna prietena m-a intrebat de ce nu scriu si despre ferice si vorbesc numai despre iubire si durere. Nu am stiut ce sa ii raspund, chiar nu stiu de ce scriu numai despre aceste lucruri. Poate pentru ca asta simt, asta ma inconjoara, iar in viata mea ma lovesc mai des de iubire si durere decat de fericire. Da, acesta e motivul. Punandu-mi aceasta intrebare am decis sa scriu despre fericire si sa vad cam ce o sa iasa. Poate nu va fi o scriere la fel de reusita ca celelalte, nu va avea aceeasi incarcatura de sentimente si ganduri pe care le pun in ceea ce postez deobicei, dar am sa incerc...
Ce e fericirea? Nu m-am intrebat pana acum ce e fericirea si ce o defineste... Banuiesc si cred ca zambetul, gandurile bune si momentele funny pe care le petreci cu prietenii, acele momente in care zambetul ti se instaleaza pe fata pentru asa trebuia nu pentru ca asa vrei. Fericirea e intalnita si atunci cand reusesti sa iti atingi visele, dorintele, reusesti sa faci ceea ce iti propui si iti doresti mai mult. E satisfactia realizarii. Sentimentul de fericire sta strans legat de cel de iubire. Spun asta pentru ca atunci cand iubim suntem fericiti, ne simtitm impliniti si puternici. Dar fericirea e facuta sa o traiesti cateva clipe iar apoi ea sa fie invaluita de tristete si durere. Dar cu totii ne-am obijnuit sa luptam si sa ne zbatem pentru un gram de fericire, primind mai apoi kilograme de durere si suferinta. Ahh, parca vorbeam de fericire si in continuare tind sa vorbesc si sa asociez fericirea cu durerea si iubirea. Daca va intrebati de ce fac asta, sincer nu as stii sa raspund. Pur si simplu despre asta pot scrie cel mai bine. Am incercat sa scriu despre fericire, poate mi-a iesit la inceput dar am continuat asociind-o cu iubirea, si mai apoi cu durerea. Nu stiu de ce fac asta. Poate la un moment dat voi reusi sa vorbesc numai despre fericire, despre acea fericire pura. Dar pana atunci prefer sa raman la ceea ce stiu ca ma descurc mai bine... 

Indiferent de durerea pe care o simti, zambeste, nu le arata tuturor ca te doare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu