sâmbătă, 12 ianuarie 2013

Eu pot! Dar tu?

Tumblr_mfyn6mbtsh1r359g0o1_500_large
Am invatat de la viata sa transform durerea in fericire atunci cand ea mi-o ofera in cantitati mari, sa pastrez fiecare gram de fericire pe care il primesc si sa il pretuiesc, sa il depozitez intr-un mic cufar din interiorul inimii mele si sa il inchid de fiecare data dupa ce viata imi mai adauga cateva grame de bucurie. Acum stiu cum sa transform ura in iubire, iar iubirea sa o ajut sa devina un sentiment etern. Nepasarea o fac sa dispara, aducand in locul ei atentie. Poti face si tu asta, chiar mai mult. Dar ca sa reusesti trebuie sa iti doresti cu adevarat, iar fiecare din lucrurile enumerate mai sus vor deveni realitate. Vei avea puterea sa faci tot ceea ce iti doresti. Dar sa nu iti imaginezi ca nu vei avea parte si de dezamagiri. Ele fac parte din rutina vietii. Dar daca stii sa treci peste ele si sa te gandesti la el ca la o noua lectie, ca la o noua oportunitate de a fi mai bun nu te vor afecta intr-u totul, ba chiar deloc. Nu iti imagina acum ca lumea iti va sta la picioare, ca toti vor alerga in jurul tau incercand sa te multumeasca. Nu, daca vei gandi asa, ai facut deja primul pas spre drumul gresit. Trebuie sa lupti si sa faci totul asftel incat sa iti fie tie bine, sa fi fericit si multumit de propria-ti persoana.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu